کد خبر: ۹۶۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۸۷
دستمال‌کاغذی‌ای که قرارداد اولیه لیونل مسی نوجوان با بارسلونا روی آن نوشته شد، در حراجی قرار می‌گیرد.

عکس| دستمال کاغذی مسی به حراج گذاشته شد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یک دستمال‌کاغذی که قرارداد لیونل مسی در 13 سالگی با بارسلونا روی آن نوشته شد، اکنون در معرض دید عموم قرار گرفته و به‌زودی به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گزارش فرانس 24، این دستمال که انتظار می‌رود تا سقف 635000 دلار فروخته شود، سکوی پرتاب مسی به سوی درخشش در باشگاه بارسلونا بود. این دستمال با جوهر آبی نوشته شده و تعهد باشگاه به امضای قرارداد با مسی را در صورت توافق بر سر مبلغ ذکر می‌کند.

این دستمال پیش از آغاز مزایده در 18 مارس، در نیویورک به نمایش گذاشته شده تا علاقه‌مندان را جذب کند. با توجه به افزایش علاقه به یادگاری‌های ورزشی، انتظار می‌رود این دستمال به قیمتی بالاتر از قیمت تخمینی به فروش برسد.

در ماه دسامبر گذشته، مجموعه‌ای از شش پیراهن مسی با شماره 10 در جریان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر 2022، در یک حراجی به قیمت 7.8 میلیون دلار فروخته شد که فراتر از برآوردها بود.

مسی که در حال حاضر برای باشگاه اینتر میامی بازی می‌کند، در سال 1987 در خانواده‌ای کارگر در روزاریو، حدود 300 کیلومتری شمال بوئنوس آیرس متولد شد. او در 13 سالگی توسط بارسلونا کشف شد. با وجود استعداد درخشان مسی، همه در بارسلونا متقاعد نشده بودند و این مذاکرات به طول انجامید که باعث بی‌صبری پدر مسی شد.

عکس| دستمال کاغذی مسی به حراج گذاشته شد!

این روند تا زمانی که در 14 دسامبر 2000 در یک باشگاه تنیس در بارسلونا، بین مدیر ورزشی آن باشگاه، کارلس رکساچ، جلسه سرنوشت‌سازی برگزار شد، ادامه یافت.

رکساچ برای تایید علاقه باشگاه، با خود دستمالی برداشت و با جوهر آبی روی آن نوشت که «تحت مسئولیت خود و بدون توجه به مخالفت احتمالی، با لیونل مسی، به شرط حفظ توافقات مالی، قرارداد امضا می‌کند.»

این دستمال پس از نیویورک، در پاریس و لندن نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: